joi, 21 aprilie 2016

Iluzia Luptei

Ai putea crede,ca lumea interioara si cea exterioara sunt pline de conflicte.
E una singura si e un singur conflict;cu noi insine.
Sunt multe forme ale conflictului dar toate sunt iluzii.
Sunt vise despre cum am vrea sa fim.
Dar visele sunt nimic, asa ca si conflictele sunt nimic.Cand te trezesti,ce sunt visele?
 Daca sunt Fiul lui Dumnezeu ,asa cum suntem toti,ce este eul?
Fiul lui Dumnezeu nu se intalneste cu eul decat daca se crede un trup.Si se identifica cu acesta.
Iar daca eul este doar un set de programe parazite iluzorii,el exista doar pentru ca pot crede ca el este realitatea mea.
Atunci,doar pacea,lipsa de agitatie mentala,tacerea,poate sa ne ajute sa ne amintim cine suntem.
Doar cand renuntam la conflict,la orice forma de conflict,renuntam de fapt la tot ce genereaza lupta.
Caci lupta produce frica.
Am fost invatati sa luptam pentru orice.Si daca lupt ,cum sa mai cred ca sunt Fiul lui Dumnezeu ?
Si lumea e plina de conflict pana nu intelegem ca nu are rost conflictul orice forma ar lua.
Cea mai mica agitatie mentala pentru orice,e o lupta care consuma si ne adoarme.
Pentru Realitate,iluzia nu exista.
Pentru Dumnezeu,eul nu exista.
Pentru Pace,agitatia nu exista,frica nu exista.
Tot ce exista este Pace,si Iubire dincolo de orice explicatie.
Poate ca e timpul sa abandonam luptele inutile cu noi insine,framantarile,nemultumirea ca nu suntem unde trebuie,cu cine trebuie si cand trebuie.
Totul este exact cum trebuie sa fie,iar eu aleg sa-mi accept Identitatea.Si nu mai lupt pentru nimic.
Asa  imi amintesc ca nu pot fi in conflict.Ca frica nu are rost, nu are putere.Ca eu aleg.
Pentru ca   stiu, ca deja, nu mai visez.
Si multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu