duminică, 25 mai 2014

UNIFICAREA


S-a facut Unificarea.
A durat ceva pana ce toate structurile au acceptat,dincolo de toate programarile mentale active,Cine Sunt Eu,si Unde este Puterea Mea.
E un val de Unificare.Vad tot mai multe persoane care sunt clar in Punctul  Unificarii din Interior.
Recunosc si sentimentul de disconfort cand nu te mai poti agata de nimic din lumea asta,pentru ca nimic nu este real,si nu are cu adevarat,valoare.
Recunosc si teama ca ai ramas fara idoli la care sa te inchini,si pe care sa-i rogi cu umilinta sa te ajute.
Recunosc pentru ca imi amintesc cand le-am trait foarte intens.
Stiu cum e cand,ii vezi pe altii in iluzie,si pentru cateva momente,pentru ca inca esti confuz,si nu stii de unde sa incepi,ai vrea sa fii iar ca ei.
Si vad si cum e cand stai linistit si esti ghidat bland dar ferm,de Tine.
Tu.Unul ,in sfarsit;Eu Sunt,Cristos Fiul lui Dumnezeu,Manifestarea Spiritului Sfant.
Si totusi sunt unii care mimeaza Unificarea.
Mintile sunt nemultumite,in conflict,infricosate ca pot pierde controlul si mimeaza pentru a te amagi inca o data.
Dar ,nici regretul pentru ei, nu are sens.Sunt acolo unde au ales sa fie.Si atat.
Se vor zbate pana vor obosi de atata cautat si vor accepta cu adevarat ca Fiinta din ei sa preia conducerea,aratandu-le ca exista si o cale mai simpla.Nu doar lupta.
Maestrul exista si Invatatura Lui e aici unde a fost mereu .Totul e sa ceri si ti se va da.
Unificarea e o stare de totalitate. Tu esti totul intr-un sens nou si neasteptat.
Te predai lui Cristos Dumnezeu din Tine,care esti Tu cel adevarat si acolo vezi ca multe lucruri care aveau sens acum nu mai au.
Servesc Divinitatea prin Gand,Cuvant,Sentiment,Actiune,pentru ca Divinitatea Sunt Eu.
Sa ma rog ?
Cui? Cand Viata insasi curge prin mine,si Eu stralucesc in fiecare raza de soare?
Sa multumesc,cu bucurie si uimire,aceasta este rugaciunea mea.
Si asta  e ,Puterea mea.
Sa programez ceva?
Ce,cand lasat totul liber si incredintat Spiritului Sfant care curge prin Mine si prin tot ce exista,aseaza lucrurile in moduri uluitoare si miraculoase?
Si chiar rolurile pe care le mai joci,le vezi doar ca pe niste roluri pe care ai ales sa le joci.
Poti schimba totul oricand.
Doar sa nu te confunzi cu personajul pe care il interpretezi.
E o Stare de Libertate,de Bucurie si de Inocenta.Nu mai e nimeni vinovat.
Vad o Familie care se trezeste,usor speriata ca ceilalti mai dorm,usor agitata ca nu stie ce urmeaza.
Si ma bucur si simt un privilegiu si o binecuvantare ca ei au ales sa se trezeasca langa mine.
Si chiar daca unii vor mai atipi neputand sta deodata in atata Lumina,nu mai este cale de intoarcere.
Au atins Punctul de Unificare.
Si stau in Tacere si din adancul de dincolo de cuvinte,stau in Pace.
Cand revin,apar iar cuvinte,simboluri palide ale Adevarului,care se vor daruite;

Las totul sa treaca.Si doar privesc.
Admir si accept.
Nu intreb,caci inteleg.
Ce poate fi spus din ce nu s-a spus?
Ce poate fi scris si totusi nescris?
Alta cale nu este :Tacere profunda.
Asa iese oricare din valtoare.
Nu renunt niciodata pentru ca nu lupt niciodata.
Dar pot sa ma amuz si o fac caci totul e un dans,un joc infinit.
Ai plecat ? Am venit.
Sunt Eu de la inceput pana la sfarsit.
Bine am venit !
Las totul sa curga, pentru ca, Eu Sunt curgerea.
Las totul sa infloreasca, pentru ca, Eu Sunt inflorirea.
Cate lucruri sunt ascunse?
Pentru Mine,niciunul.Toate Sunt Eu.
Vazute si nevazute.
Un pod curcubeu.Cum a fost mereu.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu